Verzendkosten NL €4,95 / BE €6,95 | Verzendtijd Print 3-6 werkdagen | Verzendtijd Gravure 2-3 werkdagen | Spoedverzending? (+ € 14,-)



FAQ / Meest gestelde vragen / Service

Deze vragen krijgen we vaak. Zit jouw vraag er niet bij, neem dan gerust contact op. We helpen graag.

1. Kunnen jullie me helpen met een ontwerp?
2. Hoe lever ik een bestand of kaartje aan als ik kies voor een Eigen Ontwerp?
3. Kan ik alles op het deksel laten drukken? 
4. Zijn naam en datum bij de prijs inbegrepen?
5. Wat zijn de verschillende afmetingen van een Herinner-Dingen-Doos?
6. Hoe komt de datum op de doos te staan?
7. Ik ben VIP klant geworden. Hoe wissel ik mijn punten in voor korting?
8. Ik wil iets anders vragen?

 

1. Kunnen jullie me helpen met een ontwerp?

Ja we helpen graag. Je kunt in onze webwinkel kiezen voor ontwerpen uit onze collectie Herinner-Dingen-Doos of een eigen ontwerp of foto. Bij beide kunnen we je helpen met het ontwerp.

Een ontwerp uit onze collectie maak je persoonlijk door een eigen naam en datum te kiezen. Daarnaast zijn in overleg vaak ook kleuren te veranderen. Bij je bestelling kun je je wensen aangeven. Als het nodig is, nemen wij daarover contact met je op.

Kies je een Herinner-Dingen-Doos met Eigen Ontwerp of foto. Ook dan kunnen we je helpen. Een eigen ontwerp kan bijvoorbeeld een geboortekaartje of een illustratie zijn. En qua foto’s kun je denken aan de mooiste foto van een newbornshoot, een trouwfoto of leuke vakantiefoto.

We helpen graag met gratis advies. Heb je hulp nodig bij het aanpassen van het ontwerp? Ook dan helpen we je in veel gevallen gratis. Als het aanpassen van het ontwerp te veel tijd in beslag neemt, kunnen er meerkosten ontstaan. Daarover zullen we je dan altijd vooraf informeren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

2. Hoe lever ik een bestand of kaartje aan als ik kies voor een Eigen Ontwerp?

Het liefst ontvangen we een JPG, TIFF, of PDF in hoge resolutie (300/600 dpi) van de afbeelding die je op het deksel wilt. En als je niet zeker weet of je plaatje goed genoeg is, kun je ons altijd gratis en vrijblijvend om advies vragen.

Wil je een kaartje op het het deksel maar beschik je niet over het digitale ontwerp of een bestand met hoge resolutie? Dan kun je een scan maken van het kaartje.

Geen scanner? Dan kunnen wij dat ook voor je doen. Stuur het kaartje onder vermelding van je naam, emailadres en ordernummer naar:

Herinner-Dingen-Doos
Molenveld 13
7245 CA, Laren (NL)

De levertijd wordt dan uiteraard langer. Je krijgt het kaartje netjes met je bestelling weer thuisgestuurd. 

3. Kan ik alles op het deksel laten drukken?

Er is erg veel mogelijk. We printen full colour en wit in hoge resolutie. Alle prints krijgen een matte transparante coating, die ervoor zorgt dat de print een leven lang mee gaat. De kleuren zijn helder en dekkend. Wil je juist een transparante print op houten achtergrond? Vermeld het even bij de opmerkingen in het bestelformulier en we houden daar graag rekening mee.

Zitten er krassen op een foto, of loopt er een naad door het midden van de scan van je geboortekaartje? Geen zorgen, dit kunnen we vaak oplossen met fotocorrectie. Veelal zit dit bij de service inbegrepen.

Is een foto zichtbaar bewogen? Dan zul je dit ook terug zien op de print. In dat geval kun je beter kiezen voor een andere foto.

Twijfel je over de kwaliteit van je bestand? Mail je ontwerp/foto/bestand aan info@luckywoodworks.nl en je krijgt altijd vrijblijvend advies.

4. Zijn naam en datum bij de prijs inbegrepen?

Jazeker. Bij al onze ontwerpen zit een naam en/of datum(s) bij de prijs inbegrepen. Bij je bestelling kun je deze invullen. Wanneer je kiest voor een eigen ontwerp, of bijvoorbeeld een foto, kunnen we tekst toevoegen aan het ontwerp/foto. Dit is eveneens bij de prijs inbegrepen. Voordat we je bestelling printen, ontvang je altijd eerst een voorbeeld ter goedkeuring.

5. Wat zijn de verschillende afmetingen van een Herinner-Dingen-Doos?

De Herinner-Dingen-Doos is in 4 maten verkrijgbaar: Mini, Midi, Maxi en Maxi Dubbel. Deze dozen zijn gemaakt van massief vurenhout. Alle dozen hebben een klepdeksel en mooie afgeronde hoeken in tandverbinding. We beprinten het deksel met hoge resolutie UV-licht bestendige print direct op het hout. Bij elke formaat kun je zelf kiezen of je wel of geen sluiting of binnenwerk wilt.

De afmetingen (buitenmaat) van deze Herinner-Dingen-Dozen zijn als volgt:
Mini: 20 x 30 | hoogte 13 cm
Midi: 40 x 30 | hoogte 13 cm
Maxi: 40 x 30 | hoogte 23 cm (met handgrepen)
Maxi Dubbel: 60 x 40 | hoogte 23 cm (met handgrepen)

Daarnaast hebben we onze Herinner-Dingen-Doos Classic serie. Deze onderscheiden zich van onze andere herinneringsdozen doordat:

  • Ze volledig handgemaakt zijn;
  • We naast het deksel ook alle zijkanten beprinten;

Deze dozen zijn in 3 maten verkrijgbaar.

De afmetingen (buitenmaat) van de Classic Herinner-Dingen-Dozen zijn:

Classic Large: 43,6 cm (l) x 32,5 cm (b) x 15 cm (h), inhoud: ± 18 liter
Classic XL Cube: 32,5 cm (l) x 32,5 cm (b) x 32,5 cm (h), inhoud: ± 27 liter
Classic XXL: 43,6 cm (l) x 32,5 cm (b) x 37/40 cm (h), inhoud: ± 45/50 liter

Ook bij de classic serie kun je kiezen voor whitewash of een binnenwerk/ vakverdeling.

6. Hoe komt de datum op de doos te staan?

Als ik een datum invul (bijvoorbeeld 12 april 2022), staat er ineens 2022-04-12 in de bestel samenvatting. Ik wil graag de Nederlandse volgorde. Kan dat?

Jazeker. De volgorde die je te zien krijgt in de bestel samenvatting is de Amerikaanse. Dit heeft te maken met de software en is helaas niet aan te passen. De datum wordt in Nederlandse volgorde in het design verwerkt. Net als bij de voorbeelden die je van elk ontwerp in de webwinkel ziet.

7. Ik ben VIP klant geworden. Hoe wissel ik mijn punten in voor korting?

1.) Je logt in in je account op www.herinnerdingendoos.nl
2.) Via de groene knop rechts onderin ga je naar je puntensaldo.
3.) Je gaat hier naar het kopje "Wissel punten in".
4.) Kies voor "Ontvang je beloning". Klik vervolgens op JA bij bevestigen.
5.) Je krijgt nu een "gelukt" melding te zien.
6.) Ga nu naar het volgende kopje "Kortingscodes" en klik op Bevestig bij €5 Welkomstkorting (of de beschikbare korting van je keuze).
7.) Als je nu een product in je winkelmandje plaatst wordt de korting automatisch (als extra korting) verrekend in de kassa.

8. Ik wil iets anders vragen?

Heb je een vraag over een bestelling, wil je advies, of heb je een suggestie?
Neem gerust contact met ons op. Stuur ons een email, we helpen je graag.

Heb je een vraag over levering en verzending?
Bekijk de pagina met informatie daarover.

Wil je weten hoe je kunt betalen?
Bekijk onze pagina met betaalmethoden.

Wil je meer weten over onze algemene voorwaarden?
Op deze pagina vind je onze voorwaarden.

Heb je een klacht of wil je een product retourneren?
Daarover vind je meer informatie op de pagina over klachtenregeling en herroepingsrecht.

Heb je een vraag over ons privacybeleid?
Lees er meer over op onze pagina over privacy policy